logo

Спідометр реформ

uk en
Про спідометр Контакти

Судова реформа

Перегляд кроків та подій

Рекомендації щодо оцінювання суддів

39.6

Пов'язані події

20

жовтня

2019

Парламент ухвалив закон Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності органів суддівського врядування

12

вересня

2019

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності органів суддівського врядування ухвалений у першому читанні

29

серпня

2019

Президент України ініціював Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності органів суддівського врядування

11

червня

2018

Вища кваліфікаційна комісія підбила перші підсумки кваліфікаційного оцінювання суддів

30

жовтня

2017

Розпочалося кваліфікаційне оцінювання суддів за новою процедурою

28

січня

2016

Розпочалося первинне кваліфікаційне оцінювання суддів

Пов'язані рекомендації

№186

У разі якщо держава проводить індивідуальне оцінювання суддів його метою має бути підвищення якості роботи суддів

№187

Основа та основні елементи формального оцінювання суддів повинні бути чітко і вичерпно визначені у первинному законодавс...

№188

Оцінювання суддів повинно бути засноване на об’єктивних критеріях. Оцінювання не має ґрунтуватися лише на кількісних кри...

№189

Слід уникати вираження результатів оцінювання у цифрах, відсотках або рейтингу суддів без надання додаткової інформації,...

№190

Індивідуальне оцінювання суддів повинно проводитися в основному суддями з можливим залученням ради суддів (юстиції). Слі...

№191

Несприятливе оцінювання не повинно бути (крім виняткових обставин) причиною для звільнення з посади. Це має відбуватися...

№192

Суддя, який проходить оцінювання, повинен мати ефективне право на оскарження негативного оцінювання, зокрема, коли воно...

№193

Оцінювачі повинні мати достатньо часу і ресурсів, щоб проводити комплексну оцінку індивідуальних навичок та продуктивнос...

№194

Слід уникати використання індивідуального оцінювання для визначення зарплати та пенсій суддів

№195

Процедурні рамки та методи оцінювання суддів мають бути доступними для громадськості, однак процес індивідуального оціню...

01

-

Пов'язані рекомендації

№186

У разі якщо держава проводить індивідуальне оцінювання суддів його метою має бути підвищення якості роботи суддів

№187

Основа та основні елементи формального оцінювання суддів повинні бути чітко і вичерпно визначені у первинному законодавс...

№188

Оцінювання суддів повинно бути засноване на об’єктивних критеріях. Оцінювання не має ґрунтуватися лише на кількісних кри...

№189

Слід уникати вираження результатів оцінювання у цифрах, відсотках або рейтингу суддів без надання додаткової інформації,...

№190

Індивідуальне оцінювання суддів повинно проводитися в основному суддями з можливим залученням ради суддів (юстиції). Слі...

№191

Несприятливе оцінювання не повинно бути (крім виняткових обставин) причиною для звільнення з посади. Це має відбуватися...

№192

Суддя, який проходить оцінювання, повинен мати ефективне право на оскарження негативного оцінювання, зокрема, коли воно...

№193

Оцінювачі повинні мати достатньо часу і ресурсів, щоб проводити комплексну оцінку індивідуальних навичок та продуктивнос...

№194

Слід уникати використання індивідуального оцінювання для визначення зарплати та пенсій суддів

№195

Процедурні рамки та методи оцінювання суддів мають бути доступними для громадськості, однак процес індивідуального оціню...

01

-

  1. Home /
  2. RecommendationGroups /
  3. Рекомендації щодо оцінювання суддів
  • Новини
  • Блог
  • Аналітика
  • Рекомендації
Про спідометр Контакти

Проект «Спідометр „Україна — ЄС“: конституційна і судова реформи» реалізовано за фінансової підтримки Європейського Союзу

Проект «Спідометр „Україна — ЄС“: конституційна і судова реформи» реалізовано за фінансової підтримки Європейського Союзу Проект «Спідометр „Україна — ЄС“: конституційна і судова реформи» реалізовано за фінансової підтримки Європейського Союзу

Підтримка

ЦППР

Розробка

NodeArt

© 2022 Центр політико-правових реформ 1996—2022